حرکات غیراخلاقی گلشیفته فراهانی و تشویق ساتراپی ؟!+ عکس


tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

 

 

مرجان ساتراپی کارگردان ایرانی الاصل چهار سال پس از ساخت فیلم پرسپولیس که اثری ضد ایرانی محسوب می شد، در گفتگو با شبکه فرانس ۲۴ به تشریح دلایل ساخت فیلم خورشت آلو و مرغ پرداخت.

ساتراپی همان فردی است که در نشست رسمی پارلمان اروپا در بروکسل با حمایت از اغتشاشات صورت گرفته در ایران پس از انتخابات سال ۸۸، از مقام‌های اروپایی خواست تا ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد را به رسمیت نشناسند.

www.parsnaz.ir - تشویق گلشیفته فراهانی برای حرکات غیراخلاقی

وی در خصوص این فیلم که در آن گلشیفته فراهانی دست به حرکاتی غیراخلاقی در مقابل دوربین می زند، می گوید: من مدتهاست که در فرانسه زندگی می کنم و مسلم است که خودم را به شدت فرانسوی نیز احساس می کنم!!

این کارگردان ضد انقلاب با تمسخر فضای موجود در کشور اضافه می کند: در این فیلم، تهران، بهشت گم شده تصور شده است. اما این تهران، تهران دهه ۵۰ میلادی است اما ایرانی که شما آن را می شناسید، شامل ریش، حجاب و برنامه هسته ای است!!

هرچند طرفداران گلشیفته فراهانی که او را با حضور در فیلم های در نقش مادر دیده اند، با اطلاع از تیزر این فیلم و صحنه های غیراخلاقی آن دچار شوک شده اند، اما کارگردان آن که عاشق فرانسه است، در گفتگو با فرانس ۲۴ او را تشویق به تکرار چنین



نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:,ساعت 8:30 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com